fredag, april 21, 2006

Stor mann og flau forfatter

Å gå på konsert er vanligvis noe man gjør for å høre musikk, å gå på konsert med Solomon Bruke er mer å delta i en opplevelse. Mannen, som veier langt over 200 kilo og sitter i en gulltone på scenen, er mest kjent for sangen ”Everybody needs somebody”. Han slo ikke virkelig gjennom før i 2002, da han fikk grammy for albummet ”Don’t give up on me”.
Første gang jeg hørte ham slo musikken hans meg mitt i magen, og jeg kjøpte straks en del av platene hans på Itunes. Derfor var det veldig morsomt å få oppleve ham i konserthuset nå i kveld. Han satt og stråle på tronen sin, han kunne ikke lovprise Stavanger og Norge nok og han sjarmerte alle i senk med treffende kommentarer og smittende latter. Etter hvert lokket han oss fram til scenekanten for å danse foran ham. Og så skjedde det, han vinket meg til seg og ga meg den trådløse mikrofonen med beskjed om å synge … FLAUT! Heldigvis var Ingeborg i nærheten, hun fikk æren av å synge noen strofer med Den Store mannen.
Fin konsert, gøy og morsomt. Og altså litt pinlig.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

mai 17, 2006 8:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home