tirsdag, mai 09, 2006

En platebutikk en gang. For lenge siden.

Litt lenger nede på denne siden har jeg lagt ut et dikt om havet. Et helt uvesentlig dikt om havet. En annonym person har lagt inn en kommentar til dette diktet. Vedkommende har fått opplyst at jeg et sted skriver om hvor det ble av "Brødrene Fosses musikkbutikk".
Gjett om jeg husker Fossen, der hadde de alt. Og hadde de det ikke kunne de skaffe det. Det er ikke få timer jeg har tilbragt med å bla meg gjennom LP-cover etter LP-cover på jakt etter noe. Det ble liksom ikke det samme etter at butikken ble Fåssen. For ikke å snakke om hva den har blitt til nå. En frisørsalong med øl og vin, tror jeg det er.
Jeg savner butikker som Brødrene Fosse. iTunes kan egentlig ta seg et pære. Men altså, sorry: Fosses Music Store is mentioned together whit a lot of other places in Stavanger that has disapered. If you send me your email-adress I can try to find some information for you. I know sombody you knows ...